旂言寺

你好,我是一个不定时想死但还不敢死的废物
See Me Fall - Lady & Bird

Right here coming to life
这里是生命的开始
No one to blame
无需责怪
Right now up and about
现在开始
A minute of fame
一分钟的光火
I've been staying alive
我曾经活着
So many days
太多日子
No fear, happy or wise
没有害怕,幸福或者明智
All through the way
一直以来都是如此
But I thought there was something
但是,我觉得还是有些东西
In life to live for
可以为之而活
But if you hear me fall
但是如果你听到我堕落的声音
If you hear me fall
如果你听见我在坠落
If you see me walk upon a bridge
如果你看见我在桥上走着
Then don't recall
然后,不要回忆
But if you hear me fall
但是如果你听到我堕落的声音
If you hear me fall
如果你听到我堕落的声音
If you see me walk upon a bridge
如果你看见我在桥上走着
You've seen it all
你已经看到了这一切。

评论

热度(1)